הפונדקאיות שלנו

מי הן הפונדקאיות שלנו?

 כשחושבים על פונדקאות, נראה שמדובר בהמצאה של סוף המאה העשרים, שהתאפשרה בזכות התפתחות הטכנולוגיה כגון הפריה חוץ-גופית (IVF) ותרומת ביצית. פונדקאות מודרנית קיימת כשלושים שנה, אולם הרעיון עצמו עתיק בהרבה ומתחיל עוד מתקופת התנ”ך.

האזכור הראשון של הורות פונדקאית מופיע כבר בספר “בראשית”, בסיפור על אברהם ושרה. שרה שלא יכלה להרות, ביקשה מהשפחה שלה, הגר, להיות אם לילדו של אברהם. בהמשך גם רחל ולאה נעזרו בשפחות שלהן, בלהה וזילפה, כדי לממש את התשוקה שלהן לילד.
לאורך ההיסטוריה קיימים גם סיפורים רבים אחרים על זוגות ללא ילדים שהשתוקקו לתינוק משלהם ונעזרו בנשים אחרות להפוך להורים.

ברפאל קייר בחרנו את הפונדקאיות, לאחר הליך סינון קפדני, כאלה שרואות שליחות ביכולת שלהן לסייע לזוגות להביא תינוק לעולם, לו חיכו כל כך הרבה שנים. חשוב לנו להכיר אותן מקרוב, ללמוד את סביבתן, להבין את המניעים שלהן וכמובן לבחון את מצבן הבריאותי והנפשי.

תנאים מיטיבים עבור כל השותפים בתהליך

הפונדקאיות הנבחרות שלנו הן נשים ששמחות להעניק מיכולתן ללדת ילדים לזוגות המבקשים להקים משפחה. מאחר ומידת שביעות רצונן של הפונדקאיות משפיעה באופן ישיר על האופן שבו הן מתייחסות להיריון ושומרות עליו, הן מתוגמלות באופן הולם, יותר מכל חברה אחרת.
צוות השירות והתפעול שלנו בגאורגיה, מלווה את הפונדקאיות וזמין להן בכל עת. הצוות מוודא כי הן מתקבלות מיד וללא המתנה לבדיקות (שירות שלא ניתן בחברות אחרות). חשוב לנו שהפונדקאיות תרגשנה מכובדות ותתייחסנה להריון בהתאם, כך ששני הצדדים מרוויחים. הפונדקאיות שמגיעות אלינו יכולות להרשות לעצמן לא לעבוד לאורך תקופת ההיריון וליהנות מחיים שלווים ורגועים, מה שמאפשר להורים לעתיד להירגע ולדעת שהעובר שלהם נמצא בסביבה בטוחה, נטולת לחץ ומתח.

זה המקום לציין, כי בתרבות הגאורגית הנשים אינן שותות ומעשנות. מדובר בנשים מסורתיות המנהלות אורח חיים בריא ונורמטיבי.

הפונדקאיות הנבחרות שלנו הן אלו שעברו בהצלחה בדיקות רפואיות קפדניות ונרחבות, רפואיות ונפשיות. כמו כן, הצוות הרפואי שלנו מקפיד לבצע את כל הבדיקות הנוספות במהלך ההיריון ועד הלידה.
בזכות הפלטפורמה הייחודית של רפאל קייר, לרופא המטפל שלכם יש גישה מיידית לתוצאות כל הבדיקות והאבחונים, אותם הוא מפענח עבורכם ומולכם.