פונדקאות ברפאל קייר

אנו מאמינים כי לכולם מגיעה הזכות להיות הורים! ברפאל קייר באפשרותנו לעשות זאת, מבלי להפנות אתכם למתווכים שונים ולחסוך מכם פרוצדורות מסורבלות. 

הפלטפורמה הייחודית והבלעדית שלנו, אליה מיד תיווכחו, היא הדרך הבטוחה והנעימה ביותר עבורכם להפוך להורים. 

פונדקאות – תהליך לא פשוט, תובעני רגשית וכלכלית, אך עבור זוג הורים שרוצים תינוק זוהי הגשמת חלום.
אנחנו ברפאל קייר מעניקים לכם הזדמנות להיות נוכחים ומעורבים בכל אחד מהרגעים המרגשים בדרך להורות.
לפי הסקר המקיף שערכנו, מצאנו כי הורים פוטנציאליים רבים מעדיפים להסתייע בגורם בו הם נותנים את אמונם – בדרך כלל רופא הנשים שטיפל בהם ומכיר את ההיסטוריה שלהם על בוריה. 

 פונדקאות קרובה לבית

השליחות שלנו – אנו רואים במשפחה ערך עליון ועל כן מטרתנו היא להגשים את חלום ההורות לכמה שיותר אנשים. זו הסיבה שפיתחנו פלטפורמה טכנולוגית ייעודית לרופא הנשים המטפל שלכם, כדי שזה ילווה אתכם בתהליך הפונדקאות.
אתם בוחרים את הפונדקאית עם הרופא המוכר לכם, מולו טופלתם עד היום, והרופא ממשיך בליווי ומעקב ההיריון שלה, באמצעות המנגנון הרפואי הישראלי שהקמנו במרכז הרפואי GGRC .
מהיום כל רופא יכול ללוות זוגות בהליך הפונדקאות! ברפאל קייר פיתחנו את שירותי הליווי לכלל רופאי הנשים והפריון בארץ ובעולם, עבור זוגות המבקשים להפוך למשפחה על ידי הליך הפונדקאות. רפאל קייר מעבירה לרופא שלכם, דרך מערכת רפואית משותפת, את כל הפרוטוקולים ותוצאות הבדיקות המתקבלות במרכז הרפואי – ישירות למערכת שלו. בדרך זו מפענח הרופא מולכם את התוצאות, כך שאתם חווים את ההיריון באופן ממשי וקרוב לבית ומודעים לכל שלב ושלב במהלכו.  פיתוח מנגנון רפואי זה מאפשר ערוץ תקשורת ישיר בין רפאל קייר ובין כלל רופאי הפריון בארץ ובעולם ומנגיש את התהליך בצורה יעילה וקלה ללא ביורוקרטיה ועיכובים.
מתחילים כאן ועכשיו! ממש בקרוב תוכלו כבר לחבק את תינוקכם.

פונדקאות ישירה

אפשרות נוספת שאנו מעניקים להורים פוטנציאליים – פונדקאות ישירה, בה הזוגות בוחרים רופא מתוך רשימת רופאים שעובדים איתנו ומקיימים עימנו שיתוף פעולה מוצלח. באפשרות זו הרופא הנבחר והמיומן ישקף ויפענח עבורכם את כל תוצאות הבדיקות.
בשתי האפשרויות מצפה לכם מענה מידי, ללא עיכובים וביורוקרטיה מיותרת.

שיתוף פעולה פורה שמוביל ליצירת חיים …

אנחנו משתפים פעולה עם המרכז הרפואי הטוב ביותר בגיאורגיה, GGRC, שם עובד הצוות שלנו שמורכב מרופאים ישראלים, אשר עוסקים בהתאמת הפונדקאית, עורכים את הליך החזרת העוברים ואת כל בדיקות ההיריון הנחוצות הכוללות בדיקות דם, סקירת מערכות וכד’.
כשיגיע רגע הלידה המיוחל, מנהלת השירות והתפעול שלנו, תייה, תעמוד לצדכם ותדאג ללוותכם בגאורגיה – הן מבחינת ניידות, מגורים או כל ביורוקרטיה מול המוסדות שיש לפגוש בהם, זאת על מנת לאסוף את כל המסמכים הדרושים לשחרור היילוד הביתה, בקלות בחיק הוריו – כמשפחה!

החזון והערכים שלנו הם: משפחתיות, אמפתיות, זמינות ומקצועיות חסרת פשרות, ואלו מובילים אותנו להגשמה וליצירת חיים עבורכם.
אנו שמחים לתת לכם את הטוב ביותר, להקל עליכם את התהליך ולמנוע את פנייתכם לגופי התיווך השונים לשם ביצוע פרוצדורות מסורבלות. 

הפלטפורמה שלנו היא הדרך המהירה, הנעימה והמדויקת ביותר עבורכם כדי להפוך להורים.

.

בשלב הראשון

הזוג והרופא המטפל יקבלו מידע מלא אודות הפונדקאית, עד לבחירתה ואישור ההתקשרות מולה. במידה וקיימים עוברים מוקפאים יהיה ניתן להתחיל את התהליך באופן מיידי, במידה ולא הזוג יופנה לתהליך של יצירת עוברים.

בשלב השני

העוברים יועברו לגיאורגיה ע”י האמבריולוג ד”ר אליעזר גירש, ויוחזרו לרחם הפונדקאית ביחידה להפריה חוץ גופית (IVF) במרכז הרפואי המוביל בטביליסי שבגיאורגיה, שפועל עפ”י סטנדרטיים ישראלים.

בשלב השלישי

ליווי ההיריון יתבצע ע”י רופא ישראלי אותו בחרתם ובסמוך למועד הלידה יטוס הזוג לגאורגיה. כבר מרגע הנחיתה תינתן לזוג מעטפת שירותים כגון: נהג, לינה וליווי צמוד מול הרשויות בטביליסי לצורך רישום היילוד והבאתו לארץ.